مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

در خاندان نه چندان عریض ُ طویل ما

چه از سمت مادری چه از سمت پدری

ملت جوری از زیر مهندس شدن شونه خالی میکنن که انگار اگه مهندس شن فرداش بدترین بلای آسمانی ُ زمینی رو سرشون نازل میشه ُ

مستوجب عذاب الهی میگردند!:)


مثلن یکی مهندسی دانشگاه آکسفورد رو انصراف میده میره هنر می‌خونه و نویسنده و گریمُ ر و کارگردان میشه

یکی دیگه مهندسی رو ول میکنه خونه دار میشه

یکی دیگه قید مهندسی یکی از دانشگاه های امریکا رو میزنه تا در کانون گرم خانواده بمونه

یکی دیگه مهندسی رو انصراف میده میزنه تو کار تولیدی

یکی دیگه به علاوه یکی دیگه با دو تای دیگه و یکی دیگه علوم پایه رو به مهندسی ترجیه میدن

یکی دیگشون اینقد کنکور میده که علوم پایه مورد نظر تو یونی مورد نظر قبول شه ولی نره مهندسی

یکی دیگه باوجودیکه از خون میترسه ولی بهمون دلیل نزول بلای آسمونی میره تجربی ُ سر از تغذیه درمیاره!

یکی دیگه رفتن به سربازی رو بهتر و با ارزشتر از مهندسی میدونه در نتیجه درسشُ ول میکنه میره سربازی بعدش ک اومد تغییر رشته میده!

اصن یه جوری همه سیبل مهندسی رو نشونه گرفتن ُ متعمدانه (!) میزنن یه ور دیگه که آدم میمونه!:)

اینقد هیشکی مهندس نشد که بچه ها و بزرگای فامیل تموم شدن مونده این گودزیلا ها و بچه گودزیلاها ببینیم چقدر به آرمانهای خانواده پایبند میماند!

و ببینیم اول مهندس فامیل کی میشه که خفتش بدیم :))


+یه مدت فیزیک رو میخاستن بکنن مهندسی استرس گرفته بودم در حد اعلام نتیجه آزمایش دوپینگ رکورد دار المپیک:))


++اینم پست متفاوت باشد که بعضیا کامنت متفاوت بچسبونن قدش:)


+++صد در صد تحت تاثیر هم نشینی با مهندسین جمع!

یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

ایشش
الان شاید ما خواستیم با یک مهندس مثلا ازدواج بنموییم!
الان که زدی تو پر ما با این پستت. :]]]]]]]]
پاسخ:
به سلام مریم بانو:)

خب بشو...من چیکار به شوور شما دارم
شوور شما که از خاندان مهندس ستیز ما نیستش که:))

ببین ما با شخص کار نداریم ها با لفظ کار داریم:)))
سلام سارایی چرا پست جدید نمی نصبی شش ملت حال بیاد هووووم
تو به روح اعتخاد نداری من مودووونوم
پاسخ:
سلام بی بی جونم!
سوژه برا نوشتن ندارم ترجیه میدم جفنگ ننویسم!:|

روح به من اعتقاد نداره:)

+تو خودت یکیُ لازم داری بهت عدم اعتقادت به روح رو یاد اوری کنه که صدسال یه بار حتا کامنت تایید میکنی چه برسه به پست:|
  • گمـــــــشده :)
  • سلام سید..:))
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت یسراااااااااااااااایی:))



    ^___^
    نیشمم نمیبندم بازش خوشگلتره .خخخخ
    پاسخ:
    دندوناشُ!

    کی مسماک زدی!؟

    الان خووشحالی بعد صدسال اومدی اینجا و هنو هیشکی به چن قسمت نا مساوی تقسیمت نکرده؟!
    خووشحالیَ م داره والا :))))

    شایدم خووشحالی که موهندسی!؟ هوم!؟
    آخ آخ گفتما ممکنه ادیتش کنه... اینجاس ک باید گفت کجایی عکس صفحه :دی
    پاسخ:
    کی ادیت کرده؟
    چی ادیت کرده؟
    :)))))))))))))))))

    تو و یسرا هردوتون جیجر منید فرخ ندارین:))))))))))
    ی نیگا ب جوابی ک بهم دادی بکن من یسرااااام نه من یسرااااااااام ملت من یسراااااااااااااا عاخه :))))
    یسرا بیا بوگو چیکا کردی ک سید جان همش ب فکرته هوووووم
    پاسخ:
    ﮐﯿﯿﯿﯽ ﮐﻮﻭﻭﻭﻭ ﮐﺠﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﭼﺮﺍﺣﺮﻑ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﯼ؟
    بذار فکر کنم کامنت متفاوت من چی میتونه باشه ^__^
    ستادحرص درآوری سارا
    پاسخ:
    آیکون سوت بلبلی...

    ستاد بیخیالی بودنُ دفع حرصِ ساره :))
    بیچاره اون اولیه و اونی ک در حال کنکوره هرچند شاید واقعنی وحشتناکه ک همه میزنن زیرش دیگ هووم؟
    مدیونی اگ فک کردم اون یکیه ب علاوه اون دوتا دیگ و یکی دیگ یکیش تویی (چقد یکی تو یکی شد)
    خدایی استرس متفاوتی داشتی
    ماهم منتظر کامنت منور اوشون هستیم

    پاسخ:
    اون اولیه داداش گرامی نزدیک بود بشه که ﺯﻭﺩ متوجه شد خودشُ نجات داد :)))
    منم نزدیک بود پام بسره که خدا حفظَ م کرد!:))

    عه فهمیدی یکیشون من بودم!؟ اصن استرسش کشنده بود ﺣﺴﻨﺎ:)... من دیگه ثابت قدمی م ُ خیلی ثابت کردم :))
    یعنی من شیفته خاندان اصیل شما شدم
    اصن جا داره تمثال مبارک تمام اعضای خانواده شمارو درست کنند و بزنن تو سر در ورودی شیراز که سهل است همه استان های ایران عزیز
    اصن جا داره اسم خلیج همیشه فارس رو بذارن همون بمونه، اما همتون رو بکشن تو آبش غرق کنن دل جامعه مهندسی خنک بشه

    +آیکون یکی به نعل و یکی به میخ زدن

    پاسخ:
    اوهوم من َ م شیفتهَ شونم!
    اصن خاندان ما خیلی دسته جمعی حرکت درمیکونیم:))

    اینم از ژنمونه :)
    یکی این یکی زخم پیشونیای نوه ها تو خونوادۀ پدری:))

    +اتفاقن ما ارادت خاصی به خلیج همیشه فارس داریم...خلیج فارس از خودمانِ غرقمون نمیکنه تو خودش...:)

    آیکون یکی تو سر بی بی زدن یکی ماچش کردن!:))
    خخخخخخخخخخخخ
    یعنی کلا عشق است خاندانتونو

    واااااااای یسرا تحویل بگیر جوابو
    مردم از خنده

    +
    نه نیومده بود
    بعد من هی تو دلم گلیه میکلدم چرا سالا دیگه منو دومس نداله
    چرا بلام نظر نمی ذاره...
    پاسخ:
    بعله خاندان ما مگه کم الکیِ!:))

    همون جوابِ یسرا به تو هم تعلق میگیره ها 80 درصدشون آقایونَ ن عاشق اونام میشی!؟

    خب میگه میام ماچتون میکنم منم از حقایق پرده برداشتم...فک کنم رفتم اسمشُ به واقعیت پیوندوند...


    +یَک کامنت درازیَ م بود ک نگوووووووووووو...
    هی میومدم میدیدم نیسد!:(

    تازه دوسه بارم تو وب بی بی کامنت درکردم برم ببینم اون کامنتامُ خورده فک کنم>_<
    خخخخخخخخخ..
    کلی خندیدم...خیلی باحال بود...
    دمِ خانواده ی شما گرم...اصلا من باید بیام تک تکشان رو ماااااااااااااااااااااااااااااااچ کنم..^______^
    عرضم به حضور انورتان که اینجانب تنها مهندس خانواده هم از طرف پدری و هم از طرف مادری می باشم. .و آنچنان بلایی از آسمان بر سرم نازل شده که خود به چیز خوردن افتادم..:))))))
    پاسخ:
    ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﻣﺎ ﻫﺸﺘﺎﺩﺩﺭﺻﺪﺷﻮﻥ ﺭﻭﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﻨﻮﺯﻡ ﻣﯿﺨﺎﯼ ﻣﺎﭼﻤﻮﻭﻭﻭﻭﻥ ﮐﻨﯽ؟:))

    ﻫﻤﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ﻣﺎﻫﺎ ﻓﻄﺮﺗﻤﻮﻧﻮ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﯿﻢ ﯾﻪ ﺑﻼﯾﯽ ﺩﺭﮐﺎﺭﻋﺼﻂ.:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">