مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

بر اساس آخرین تحقیقات و مشاهدات میدانی اینجانب:



رشد موهای سفید 57.3 برابر رشد موهای مشکی است:|



لازم نیست تشکر کنید میگن ذکات کشفیات بیان اون هاست:))


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

@ پاکی
ای جااااااااااان میتونی بخولی ولی دهنت تلخ شد با خودته ها :دی
@ سارا سادات
وووووووی سفید یخچالی استخونی و امثالهم یعنی چی اونوخ کشکن عایا؟
نه انصافن این پسلا ک میان موهاشونو ی تیکه سفید میکنن بهدددددد تو مث چی میمونی ک خدایا چقد رنگه خوشمله و میترسی بری جلو بش بگی آرایشگرت کیه اینا با موهای سفید تو یکین عایا؟ نچ نچ نچ : دی
پاسخ:
که ای جان عاره!؟
منُ باش حواسم هسد کسی نیگا چپ نکن میگه بیا بخور ...نوچ نوچ نوچ!:/


عاره کشکَ ن^_^
سفیدای من یخیَ ن !
خیلی َم خوشملَ ن...ولی سنِ آدمَ میکنن تو چشُ چالت همچین ...

البته تازگیا فهمیدم مقداری ارث هم هسد^_^
قابل توجهت من علوم پایه ام بانو
آیکن پاکی که فخر می فروشه

باکلاس ترین رشته دانشکده علوم:
علوم کامپیوتر خوندم
پاسخ:
عه پ از خودی!:))
ولی ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﺭﮒ ﻭ ﺭﯾﺸﻪ ﻣﻮﻫﻨﺪﺳﯽ ﺗﻮﻭﺟﻮﺩﺗﻮﻥ ﻫﺴﺪ...:))

ﮐﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﮐﻼﺳﺘﺮﯾﻦ ﺭﺷﺘﻪ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﻋﻠﻮﻡ،ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻩ؟ﻫﻮﻭﻭﻭﻡ؟

جلو یه ارشد پایه ترین رشته، قپی نیا...:))
من میتونم حسنا جوونی مو بخورم
:*********
پاسخ:
نوچچچچچچچچچچ

تو قلمرو من فقط منم که حق دارم کسی ُ بخورم...
برو خونتون...

تو وب من نگای چپ به دخدرا کردی نکردیااااااااااااااا!:))
ازت انتظار این خطا رو نداشتم سید
وووووووووووووووووووی

آخه آدم 0.0000000000001 خطا داره تو محاسباتش؟؟؟
واقعا که


پاکی کم نیاورده و این ها
پاسخ:
شاهد از غیب رسید...

یه همچین خطای محسوسی فقط از یه مهندس پاکی بر میاد و بس:))
ازت انتظار این خطا رو نداشتم سید
وووووووووووووووووووی

آخه آدم 0.0000000000001 خطا داره تو محاسباتش؟؟؟
واقعا که


پاکی کم نیاورده و این ها
پاسخ:
نوچ نوچ نوچ محاسبات من دقیقِ دقیقه!
اون 0.0000000000001 خطا برا شماس که بخاطر مو خوره های پایین موهات بوده!:))

عب نداره مهندسی دیگه، دقت بیشتر ازین انتظار ندارم داشته باشی...:))

+دقت مهندسی بین بچه های علوم یه نوع سنجش میزان اعتقاد به مسائل ماوراء الطبیعیِ!:))
  • گمـــــــشده :)
  • من شخصا تشکر می کنم. چون می دیدم مو سفیدام یه دومتری هستن...نگو دلیلش اینه.:|
    پاسخ:
    بله بله دلیلش همینه!

    آفرین به تو که اینقد دختر خوبی هستی ان قلت نمیاری:))
    نچ نچ
    مورد آزمایشگاهی عزیز
    تو موهاتو که سفید کنی، فکر میکنن واقعا سفیدن
    بعد هی هو رشد میکنن و بزرگ میشن. بعد کم کم میفهمن که یه جای کار میلنگه! و دوزاریشون میفته که عه! ما واقعا سفید نبودیم!
    ببینی به حرفای سفیدولوژِست ایمان بیار. برو موهاتو سفید کن
    پاسخ:
    نوچ من گولتُ نوموخورم...
    من اصن گول دومس ندارم :))

    من میدونم تو موخای منُ پیر کنی! دستتُ خوندم سفیدولوژیست:))

    موهای من خعلی باهوشن حواسشون جمعِ جمعه!:))


    این نظریه درمورد تو صدق میکنه
    من به عنوان موسفیدولوژیست!!! حرف دارم برات
    1- میتونی تمام موهاتو با ماشین شماره 4 بزنی، بذاری دوباره بلند بشه ، ببینی واقعا این نتیجه درست بوده یا نه
    2- اگر درست بود 2 تا راهکار پیش روته
    الف)بذاری همونجور بمونه! موهای سفیدت زودتر رشد میکنن و میشه یه چیزی تو مایه های مدل موی خُرد(کوتاه و بلند) موهای سفیدت هم مثل اکستنشن میشه کهبسیار بسیار زیباست
    ب) اگر میخوای موهات زودی رشد کنه میتونی رنگ سفید به موهات بذاری تا با سرعت 54.3 برابر رشد کنه. وقتی انقده بزرگ شد، رنگش هم از بین میره و موهات تازه میفهمن چه کلکی خوردن
    پاسخ:
    وقتی من میگم کشفم بر اساس اخرین تحقیقات و مشاهدات میدانی بوده ان قلت نیار! اسم خودشم گذاشته سفیدولوژیست بعد ساده ترین مبانی رو هم نمیدونه...
    سرکار خانوم مو سفیدولوژیست من موهامُ سفید کنم که ریشه شون سفید نمیشن...
    این کار هم انجام شده

    جوونای ما به کجا دارن میرن!؟
    میترسم تأئید کنم ب خاطر ناشکری عدل چندین برابر بشه این رشدا اقباله دیگ میدونی ک :دی
    لامروت حداقل رنگشم مث این مد جدیدم نیس مردم فک کنن خودمون رنگ سفید گذاشتیم :))
    پاسخ:
    ﮐﺸﻔﯿﺎﺕ ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺷﻤﺎﻫﻢ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﺳﺖ...:)

    سفید سفیدِ دیگه...چه فرقی داره با هم؟!
    ممنونم بابت اطلاعات مفیدی که در اختیارمون میذاری نمی دونم چرا من فکر می کردم 57.4 هست
    نصف عمرم بر فنا بوده خوب شد فهمیدم
    پاسخ:
    خواهش خواهش من متعلق به همهَ م

    نوچ نوچ نوچ...دقت اندازه گیری ت کم بوده بِی بی جونم!:))

    خداروشکر تصحیح شد:))
    با سلام خدمت کاشف محترم و جانشین خلف زکریای رازی
    عرض کنم که موهای سفید من خلاف این فرمول رشد میکنن
    تقریبا هم پایه موهای سیاهم هست رشدشون
    غرض نقض نظریه شما بود که حاصل شد
    زیاده عرضی نیست.
    :)))))))))))))
    پاسخ:
    شما و موهای سفید و موهای سیاهتون رو باید به عنوان مثال نقض گرفت قورتتون داد!

    از وقتی موهامُ کوتاه کردم بلن نمیشن کسافدا فقط سفیدا زرت زرت بلند میشن :(
    یک عدد سارایِ گریون گوله گوله اشک ریزون :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">