مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

همیشه ایام امتحاناتَ م که میشد خلاقیتَ م گل میکرد و یه عالمه طرح ُ ایده تو مغزم جرقه میزد!


عاشق انواع ِ کارهای هنری ُ آشپزی ُ اینا میشدم :دی


حالا بسته به امتحانش خلاقیت منم گنده تر بود!


حالا نزدیک کنکور دکتراس قاعدتَن باید خیلی خیلی گنده میبود دیگه!


برای همینَ م رفتم سراغ اینا...:دی



1. قبل از عمل - در حین عمل 1 و 2 - بعد از عمل!



2. در تمام مدت یاد کروکودیل خیلی پیر میفتم:))

کلیک



یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۷)

:*******
یه بوس تف مالی بود برای سید جونم
پاسخ:
ﺑﺎﺗﭽﮑﺮ... :))) ﺗﻒ ﺗﻔﯽ ﻣﺎﭺ.:*:*
نه خب خودت شاکی بودی گفتم معتدل میشه ان شاء الله
پاسخ:
کلن تعادل چیز خوبیست...

ان شاءالله!:))
:))))))))))))))))))))))
پاسخ:
ووووووی چه همّه ریششششششششش:)))
وووووووی چرا نفرین دومس نداری قبول شی؟ تازشم ما فهمیدیم اینا چقده زحمت داره کم الکی نیس ک اندازه ی دکترا نباشه کارش ارشد ک هس نه؟
خیلی خوشمل شده روشوفاژیت درس عبرتی برای ما باشد بلکم :دی

پاسخ:
نوچ اون قسمتی که آرزو فرموییدی که دز کارام کم شه:))

بله بله همین که میگی از همّش درس تره:))

میسی میسی (رو شوفاژیم گفتا) خب زودی باش دس بقلاب شو بباف:)
  • گمـــــــشده :)
  • واقعا قشنگه سارا...
    خیلی عالیه...مبارک باشه...
    دستت طلا سید جونی...
    اتفاقا دیروز یه آگهی آموزش چرم دوزی دیدم...یاد تو افتادم...به الی گفتم بریم آموزش ببینیم...؟...
    همچین چپ چپ نگام کرد که نگو...:|
    هنر نمی دانن چیه که...

    پاسخ:
    میسی میسی جیجرم قابلتُ نداره عزیزم...
    موتوشکرمممممممممممممم! سودا بیاد از تو یاد بگیره! نصفشی:))
    نرو پول بده بیا خودم یادت میدم!

    ببین فقط مهندسا نیستن ک راه میسازن من پول ندارم برم کلی گرون کیف چرم بخرم کلی ارزون تر خودم میدوزم:))

    البته یه جاهایی وسط دوخت مردم :))
    خیلی کصافطی تو چه همه هنرمندی
    من چرا از این آت و آشخالا بلت نیستم عررررررررررررررررررر
    پاسخ:
    با تچکر:))

    باور کن من هر چی بلدم از همین اینترنت بی پدر و مادر یاد گرفتم...

    قلاب بافی یه فیلم دیدم شرو کردم بافتن...

    امتحان کنی میتونی:))
    آخــــــــــــی دز عملت رفته بالا اکشال نداره ان شاء الله قبول میشی دزش نرمال میشه :دی
    میگما قلاب بافیه چی بود کیف عایا؟
    پاسخ:
    الان نفرینم کردی ینی؟!

    خب چیکار کنم بیکار بودم درسَ م که نداشتم ^_^

    نع قراره بشه لباسِ شوفاژم:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">