مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

شاید؛

زیر فشارهای روزگار همچون صدفهای اعماق دریا له و فسیل شوَم!


امــّــا؛

گذر همان روزگار ارزشمندم خواهد کرد...


با ارزشــَتر از چیزی که در ابتدایَـم بودم...




یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۵)

روزهای خوب در راهند
امیدوار باش عزیزم...
پاسخ:
ان شاءالله!:))

+بابت اون صحبتت هم ممنان تو خیلی بمن لطف داری...میگن همینجوره :))
سیـــــــــــــــــــــــد جان داشتیم؟ یعنی تو و بی بی فک میکنین هیچ وقت همو نمیبینیم نههههههههه؟ شده از طریق مخاطب خاصاتون ی جورایی ب همدیگ برسیم میرسیم ولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اونوخ من میدونم و شما دوتا (آیکون انتظار و اینا)
پاسخ:
تو به مخاطب خاص من چیکار داری هـــــــــــــــــــــــــوم؟!:(

ببین اینجا دیکتاتوری به طور کامل رعایت میشه...ازونجایی که اینجا وبِ من ِ تمام مالکیتش برا منِ پس هر چی دلم بخاد میگم خخخخخخخ!:)))))

پ ن پ بذارم هر گندی میخواین به فرهنگستان زبان فارسی بزنین

شونصد سال دیگه نوادگانمون اومدن وبلاگامونو خوندن نمی گن که سارا چه قدرررر غلط املایی داشتی

تو روح من سلواط میفرستن که بی بی تو که دنیا دیده بودی چرا نزدی رو دست این بچه درست بنویسه 

نگاه به من نکن من چون ارشیو نگه نمی دارم کسی ازم انتظار نداره بعله

همینه که هست

فک کردی سرمو میکنم تو برف روح حافظ رو تو گور بلرزونی

حالا حافظ از ساره و گمشده و هانی مماخو انتظار نداره

حتا از حسنا دو ساله از قم

پاکی هشت ساله از شمال هم انتظار نداره

از تو که شیرازی هستی اما انتظار داره

قانع شدی یا یه لیوان اب بخورم دوباره برم رو منبر 

ایشششش خجالتم خوب چیزیه 


پاسخ:
نه نه نه قانه شدم به جون خودم ولی کیف کردم با این کامنتت!


ازین به بعد همش غلط مینویسیم که تو رو به حرف بکشمممممممممممم !:)))
خبیثم خودتی! خب دلم برات میتنگوووووووووووله :|
 
فقط تو هم یه اشتباهی داشدی فک کنم سن حسنا و پاکی رو زیاد گفتی :))))))

+:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
گذشته از پست که کمرمو شکست عاخه من رفته رفته بی ارزشتر می شم :|
رو عنوانت بی زحمت قسمت بولد شده رو با رسم شکل نشون بده
ممنونم
با  تمان توانَت سنگدل باش...سرشت من از الماس سخت تر است...

پاسخ:
من الان بولد چیزی نمیبینم هاااااااااااااا فقط یه قسمت ایتالیک میبینم :))

توروحت که فقط چشات تایپو میگیره >_<
+تصحیح شد:)
آورین آورین این روحیه رو خیــــــــــــــــــــلی دومس دارم
علی یارت
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">