مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

آقاااااااااااااااااااا

آقااااااااا

من این دو روز بس که دوستای گلم ذوق مرگم کردن اصن الان در پوست خودم جام نمیشه!:))


خدا ازینا نصیبتون کنه بفهمین من چی کشیـــــــــــــــــــــــــــــــدم :)

اینا و اینا و اینا 


مردم اصن میشه ذوق نکرد!؟


اصن میشه وقتی یهویی اسم ساره گلی رو گوشیم دیدم ذوقولی نشم!؟

اصن مگه میشه با پست هانی نمرد!؟ مـیــــــــــــــــــــشه!؟ نع نمیشه!!!!!

اصن میشه وقتی نگین اونقدرررررررررررررررررر با انرژی بهم زنگ زد ذوق نکنم!؟

اصن مگه میشه با هدیه حسنا جونی سر سفره ناهار یه نمه قر نیومد!؟

اصن میشه وقتی مریم گلی جووووووووووووونم با اون همه کارایی که داشت تلفنی بهم تبریک گفت رو من نخام بمیرم!؟

اصن میشه تلفن بــــــــــــــــــــــی بــــــــــــــــــــــــــی باشه و آدم جیـــــــــــــــــــــــــــــغ نکشه؟!

دیگه من در مورد تولد مبارک با صدای خابالوی نگین هیچی نگم بهتره :)

یسراااااااااااااا و بنشمـــــــــــــــه هم میسیییییییییییییییییییییی که هستید...

آبجی فاطمه و طوفان عزیز دلمم مثه همیشه درجه یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!!!

تو رو خدا بذارین من اینا رو بمورم خلاص :)))



عـــــــــــــــــاغــــــــــــــــــــــــآآآآآآآآآآآآآآآ


میخاین بگین بیجمبم یا هر چی...بلی هستم:))


من دوستام رو میمورمممممممممممممممممممممممممممم!!!


خـــــــــــیـــــــــــــــــلــــــــــــــــی گلین خیلی دوستون دارم :):):)


+هیچوخ پست اینقدر جینگیلی ننوشته بودم ... :))


++ثبت شود در تاریخ 19 اسفند 1393!!!!


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۳)

میگما داره تولد دوبارت سر میرسه کو پست جدید هوووم
پاسخ:
ﺧﺨﺨﺨﺦ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺟﻮﻧﻮﺯﺍﺩﯼ ﮔﺮﻓﺘﺘﻢ ﻧﻮﺷﺘﻨﻢ ﻧﻮﯾﺎﺩ :)) ﮐﻢ ﮐﻢ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﻔﺘﻢ :))

انشالله کلی ازاین نوزده اسفندهای جینگلی داشته باشی

همش ذوق کنی

کادو بگیری 

والخ

+ امیدوارم سال ٩٤ بهترین ستل زندگیت باشه :*


پاسخ:
ایشالله...
باحضور دوستای گلم...:))

ممنون از هممممممممممممتون!

+امیدوارم :*
و هچنین برای تو...
ای جاااااااااااان
فک کن با اون صدای ناز و پرانرژی جیــــــــــغ کشیده باشی چی میـــــــــــشه؟ فدای دل مهلبونت :***
پاسخ:
یه جیغ خفیفی کشیدم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">