مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

این اولین پست سال جدیدِ و اونو گذاشتم برا امروز...


میخوام یه عهدی با خودم این اولِ سالی تو این روز پر برکت ببندم...هر کی بود یاعلی...


میخام از همین امروز یه رفتار بدی رو که دارم یا حتا ممکنه بهش مبتلا بشم رو بذارم کنار و کم کم به ازای هر یکی که گذاشتم کنار یه رفتار خوب هم جایگزین کنم...


این روزها بازار دید و بازدید و بالطبع حرف خیلی داغه...

تو این حرف زدن هام خیلی مواظب باشم دلی نشکنه...خاطری نرنجه...لبختدی محو نشه...بغضی به گلویی نشینه...


و یه چیز دیگه که میخام مواظب باشم بهش مبتلا نشم سرک کشیدنِ!

من ازین رفتار خیلی آسیب دیدم...حتمن نباید یه بلای خیلی حادی سر آدم بیاد که اسمش بشه آسیب... همین خراشیدگی ِ هر چند کوچیکِ روحَ م خودش آسیب حساب میشه...


این سرک کشیدن خیلی معنی گسترده ای داره... مثلن تو این روزهایی که هر کسی یه چیز جدید خریده سریع ازش نپرسم چند گرفتی از کجا گرفتی یا بگیریم ازش بقولی یه دوری باهاش بزنیم...

شاید این حرکت از نظر منِ نوعی خیلی صمیمیت به حساب بیاد ولی احتمال بدیم طرف مقابل خوشش نیاد!

خودش بخاد میگه... نپرسم !


همین کافیه فعلن!


یاعلی



  • سارا سادات

نظرات (۳)

سلام
تا الان به خاطر ندارم با حرفی منو رنجونده باشی.
من بیشتر بهش مبتلا هستم گوییا.
سرک کشیدن...گاهی از روی فضولی نیست
اما قبول دارم که خیلی اوقات باعث حالگیری طرف میشه
کاش که بتونیم کمی فقط کمی آدم بهتری باشیم...
پاسخ:
سلام بروی ماهت!
خدا کنه واقعن اینجوری باشم ولی منم چیزی از تو بخاطر ندارم الحمدلله :))

سرک کشیدنم که خب دامنه خیلی گسترده ای داره
حتا اگه از روی فوضولی نباشه بازم اتفاق خوبی نیست...بما چه که کی چیُ از کجا و چند خریده :))

الهی آمین...:)
راااستی سلاااااااااااااام
پاسخ:
سلاااااااااااام بروی ماه گلت :)
اٌه اُه سرک کشیدن و ما ادرئک ما سرک کشیدن!!!! برنامۀ خیلی خوبیه موفق باشـــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
اونایی که سرک میکشن واقعن نمیدونن چه اخلاق گنـــــــــــــــــــــــــــــــدیِ:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">