مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

تحریم‌ها شکسته شد...


حالا می‌توانی بیاییُ

قلبم را از عشقت غنی‌سازی کنی...



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

چی شد خاله سارا هنوز تو تحریمی
غنی سازی نشدی هنوز
بابا یکم درصد اورانیُمت رو بیار پایین حله خاله
پاسخ:
ﺧﺎﻟﻪ ﺳﻮﺩﺍﺧﺐ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺠﻮﻭﻭﻭﺷﻪ :)) ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ :))
نمی خواد رمز بدی خودم یادم اومد خخخخ
پمدیونی اگه فکر دیگه ای بکنیا
پاسخ:
روحت ُ کجا جا گذاشتی توی این ایران گردی!؟

یادتِ برم بیاریمش!؟ لازمت میشه هاااااااااااااااا :)
یعنی من الانه باهات قهر کنم که رمز نمیدی هوووم :|
پاسخ:
ماهی جونی رمز بهت دادم یادت نیس من مسئولم!؟ من مسئــــــــــــــــــولم!؟

گهر نکن الان میدم بهت:)
پشت همون پست هست
نوشته شده که ضریب هوشی ادمین رو بسنجه
متاسفانه ادمین محترم آی کیوش در حد ماهی های کرانه باختری رود اردن هست ؟:|

نوچ من رمز نداشته بیدم یالا بده خوووو
پاسخ:
:| ﺭﻣﺰﻡ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﯿﺴﺪ
ایشششش
من از شمال غرب رفتم به جنوب
بعد از جنوب برگشتم به شمال شرق
بعد دوباره برگشتم شمال غرب
یعنی یه دور کامل کشور رو زدم
اون وخ تو همش دو تا پشت نوشتی هوووم؟!
خجالتم خوب چیزیه والا
پاسخ:
+پشت چیست!؟ با رسم شکل توصیح دهید!

همینَ م خیلی براش تلاش کردم تازه یکیشَ م از اینستا دزدیدم:)
تو دوره رکود بودم خب :(


مرد اونه که تو تحریما هم بتونه غنی سازی کنه :|
پاسخ:
@_@

من هر چی جوابتُ بدم میشه تف سربالا :))
عشق اونه که از تحریم نترسه و بیاد
وگرنه بدون تحریم که هرکسی میتونه ادعای عاشقی کنه.
نه؟
پاسخ:
ﺣﺎﻻﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﺯﻫﺮ ﺍﻭﻥ ﻣﺗﻦ ﺭﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ :/
حداقل میگفتی بیا و قلبم رو غنی سازی کن مام میگفتیم بیا اصن میرقتیم با کتک میاوردیمش الان با این شکستن تحریما چ کنیم عایا؟ بدبختی اینه ک نشکسته...
حالا ک بحث سیاسی شد اینم بگم "و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین" ان شاء الله همین کار آمریکایی برا لو دادن مذاکرات و نیرنگشون مردمو روشن میکنه و جلوی غلطای اضافی رو میگیره
پاسخ:
ﺑﺮﻭﺑﮕﯿﺮﺑﯿﺎﺭﺵ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﯿﻪ؟؟؟؟؟ ﻣﺎﻭﻇﯿﻔﻪ ﻣﻮﻥ ﭼﯿﺰﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ...ﻣﯿﻨﺸﯿﻨﯿﻢ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﺷﺎ :))
بیا...
پاسخ:
ﻧﻤﯿﺎﺩﭘﺎﮐﯽ :((
  • گمـــــــشده :)
  • خیلی خوش بینانه حرف می زد. چشمم آب نمی خوره.."/
    پاسخ:
    ﺫﺭﻩ ﻭ ﺣﺘﺎ ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺭﻭ ﺑﻬﺒﻮﺩﺷﺮﺍﯾﻂ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﮑﻦ ﯾﺴﺮﺍﺟﻮﻭﻥ...

     ﮔﻨﺪﺯﺩﻥ ﺭﻓﺪ :((
    :)
    پاسخ:
    ﺍﯼ ﺟﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﺵ...:)) :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">