مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


ﻋﯿﺪﺗﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ﺑﺸﺪﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺒﺎﺭﮎ...
ﻣﺎﺩﺭﺍﯼ ﮔﻞ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ...
ﻫﺮ ﺭﻭﺯﺗﻮﻥ ﺯﻫﺮﺍﯾﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ.

ﻣﯿﻼﺩ ﺣﻀﺮﺕ ﺯﻫﺮﺍ (س) ﻭﺍﻗﻌﻦ ﺟﺸﻦ ﻭ ﭘﺎﯾﮑﻮﺑﯽ ﻣﯿﺨﺎﺩ...


 

ﯾﺎﺯﻫﺮﺍ

 ﯾﺎﻋﻠﯽ
  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

  • گمـــــــشده :)
  • عید شما هم مبارک سید جونی..ببخشید دیر گفتم..درگیر بودم..:*
    پاسخ:
    فدای تو عزیزم...این چه حرفیه همین که یادم بودی خودش کلیییییییییییییییییییییه :):*
    :)))))))) از دست تو
    باور کن مونده بودم کتابی یعنی چی؟ نکنه این بلاگ قاط زده اسم منو ب عنوان نویسنده رد کرده ^_^
    آقا من یکم گیج میزنم تو چرا نباید ی دستی ببری ب کامنتم هااااااااا؟ خو اون حق اون بالا اضافیه دیگ :(((
    پاسخ:
    عزیز دلم من اجازه ندارم تو کامنت کسی دست ببرم :) هیچ اشکالی نداره...باید میبوده که نوشتیش :)
    هووووووووم؟ کتاب؟
    پاسخ:
    نع به خودکار :))
    بازم لایک ب عنوانت
    منم عیدو تبریک میگم الهی همه دوستان امروز ب حق حرمت حضرت زهرا حاجتروا بشن

    پاسخ:
    ﺣﺴﻨﺎ؟ ﺧﻮﺩﺗﯽ؟ ﭼﻪ ﮐﺘﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺑﯽ °_°

    ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ:)
    ﻭ ﻣﻤﻨﻮﻥ :*
    دعا هم موخواااااااااااااااااام
    پاسخ:
    ﺑﺮﻭﯼ ﭼﺸﻤﻤﻤﻤﻢ...
    ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ ﺣﺎﺟﺖ ﺭﻭﺍﺷﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ :)
    آخ جوووووووووووووووووون

    :****************
    پاسخ:
    ﺍﯼ جوووووووووووووون:)))))
    اصندشم بیا موذاکره کنیم؟؟هووم؟؟
    تو 7تا ماچم کن.
    تهش بشین سر نماز من دعا میکنم تو آمینشو بگو
    بهدشم دوباره 7تا ماچم کن
    بهدشم برو بازار واسم نون خامه ای بخرون و بیا ^_^
    پاسخ:
    ﺑﯽ ﺳﺮﻭﺻﺪﺍﺑﯿﺎ ﺑﺨﻠﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺩﻭﻧﻪ ﻣﺎﭺ ﺁﺑﺪﺍﺭﺕ ﻣﻮﮐﻮﻧﻢ ﺑﺴﻪ ﺩﯾﮕﻪ...

    ﻧﻮﻥ ﺧﺎﻣﻪ ﺍﯾﻢ ﺑﺪﻩ ﻧﺨﻮﺭ ﺗﻮﺵ ﻣﺎﯾﻊ ﻇﺮﻓﺸﻮﯾﯽ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ :/ :| >__
    من با ماچ راضی نوموشماااااااااا
    جییییییغ جییییییییییییییییغ
    پاسخ:
    ﻫﺪﯾﻪ ﺭﻭﭘﺲ ﻧﻤﯿﺪﻧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ...
    ﻣﺎﭺ ﻣﻦ!؟ﻣﻄﻤﻌﻨﯽ ﻧﻤﯿﺨﺎﯼ؟؟؟
    سلام آجوویی
    عیدت مبارک
    بدووو عیدی منو بده ^_^
    پاسخ:
    ﺳﻼﺍﺍﺍﻡ ﺑﺮﻭﯼ ﻣﺎﻫﺖ ﺟﯿﺠﺮ. ﺑﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺱ...ﺍﯾﻨﻢ ﻋﯿﺪﯾﺖ :):*
    ما عیدی موخواااااااااااااااااااااااایم ها
    :)))))))))))))
    یک عدد پاکی زورگیر
    پاسخ:
    ﺍﯼ ﺯﻭﺭﮔﻮ...ﺑﯿﺎﺑﺧﻠﻢ ﯾﻪ ﻣﺎﭼﺖ ﮐﻨﻢ ﻓﻌﻠﻨﺪﯼ :*:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">