مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

در مورد کرامات حضرت جواد الائمه ع ِ مهربان کم نشنیدیم...


جوانترین امام شیعه جواد ترین شد...


و همچنین ولادت کوچکترین شهید اسلام هم هست...


حضرت علی اصغرِِ جان


که با دستهای کوچیکشون حاجتای بزرگ میدهند...


امشب حاجتای گنده گنده بخوایم...میدهند...شک ندارم:)


عیدتون خیلی خیلی خیلی خیلی مبارک...



و من!:)



یا محمد ابن علی (ع)

یا علی ابن الحسین (ع)

یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۴)

قالَ رئیس دهکده جهانی:
آیا شما گمان می کنید اینهایی که بعد از اعتکاف آپ نمی کنند به روح اعتقاد دارند؟!
پاسخ:
ﺳﻨﺪﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻌﺘﺒﺮﻧﯿﺴﺖ ﺩﺭﻧﺘﯿﺠﻪ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ. ﺭﯾﯿﺱ ﺩﻫﮑﺪﻩ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻬﻢ ﮔﻒ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭼﻨﺪﯾﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻦ ﻭﻗﺘﻪ ﭘﺴﺖ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻥ ﻭ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺳﺮﺩﺳﺘﻪ ﻫﮏ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﻌﺪﻣﯾﮕﻦ ﻫﮑﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺍﻋﺘﺨﺍﺩ ﻧﺪﺍﺭﻥ ^__^
عید ابجی جوجولوی خودم مبارک ان شالله حاجت روا بشی عزیزم :))
پاسخ:
فدای تو بشم من...عید تو هم مبارک :*:*

+بودی حالا چرا رفدی خارج ایران چش بود مگه؟!
سلام سید جونی
حاجت روا بشی عزیز جان
پاسخ:
سلام بروی ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه بی بی جونممممممممممممممم

اصن یکی از حاجتامُ هم الان داغ داغ گرفدممممممممممممممممممممممممممم


ایشالله تو هم حاجت روا شی که حاجت روام کردی :*:*:*:*
عیدتووووووووووون مبارک

نیخوام من هیچی هیچی نیخوام من فقط میخوام سیدا برام دعا کنن ب من چه مگ من سیدم ک بیانو حاجتمو بدن نمیدن ک (آیکون بچه!!! لوس و اینا)
اصن با همه سیدا و نیمچه سیدا گهرم اگ دعا نکن (دزو بردم بالا دعا کنید جدی نگیرید) (آیکون چشمک و اینا)
پاسخ:
عید توهم مبارک حسنا گلی...

وووووووووووووووی مگه چنتا حسنا گلی داریم که بخاد یادمون بره بدعاییمش؟!

من دیشب خیلی دعاییدمت
فخط عیدیتُ گرفدی بیا یه ندا بده من از خدا مراتب تشکرات روسفیدی رو به جای بیاورم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">