مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

کلافهَ م کرده

همش غر میزنه...

حرف گوش نمیده!

هر چی باهاش حرف میزنم

هر چی میبرمش خرید

میبرمش گردش

نازش میکنم

بازم  غر میزنه!

اصلن به هیچی راضی نمیشه و آروم نمیگیره!

یه بند بیقراری میکنه و حرف خودشُ میزنه...

اصلن گوشش بدهکار نیست که من چی میگم!


اینقد نصیحتش کردم که دیگه تازگیا همون غرَ م نمیزنه...

میشینه یه گوشهُ و زانوشُ بغل میکنه و زل میزنه بهم...

نه حرفی نه غری نه اشکی...

قهر کرده فک کنم...

میگه مگه تو بزرگترَمــی که همش امر ُ نهی میکنی...

یکی نیست بهش بگه "عزیز دلم درسته من بزرگتر نیسدم ولی مسئولیت کاراهای تو به عهدهۀ منِ!"

کسی که تو رو سرزنش نمیکنه... منِ طفلی باید جور تو رو بکشم :(


ولی بازم انگار نه انگار...اصلن بهم توجه نمیکنه و دلش برام نمیسوزه!


خلاصه اینکه خیلی سرتقِ این سارا کوچولوی درونِ من!


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

چقدر شبیه
پاسخ:
:)))))
سلام بر ساراسادات عزیزم
عیدت مبارک باشه
:) :*
پاسخ:
عید تو هم مبارک مریمی :)
با پست پیشتاز بفرستش برا من
قول میدم دوروزه عادمش کنم
دخترکِ سرتقِ درونی خودمو طوری سیاه و کفودش کردم که نا نداره از جاش بلند بشه
90 میلیون دیه بریدن برام :|
پاسخ:
نوچ نوچ نوچ...
من قایمش کردم تو هفتا سوراخ دست شوماها بهش نرسه>_<

خیلی خشنید شما ها خوددون خبر نداریند :|
دوستش بدار
نازشو بکش
براش قاقالی لی بخر
خوب میشه کم کم
ببرش پارک
بگردونش
بستنی بخر براش
کم کم یادش میره
:)
پاسخ:
ای جانم یه دخمل مهربونِ دیگه هم پیدا شد...
مریمی میبینی چه داعشیایی هسدن این رفقا>_<

ددر دودور تنهایی دومس نداره تو هم مریم کوشمولو رو میاری با هم ببریمشون!؟^__^
  • گمـــــــشده :)
  • قربون اون سارا کوچولوی سرتق درونت برم من...:))
    پاسخ:
    خدا نکنه :))

    چه عجب یه نفر پیدا شد که مهربانانه رفتار کنه :)):*
    ^_^
    پاسخ:
    :)
    بزن چپ و راسد تو گوشش >_<
    اصن چی معنی میده به حرفت نکنه
    از طرف من یه گاژشم بگیر ^___^
    پاسخ:
    چتووووووووووووووووونه شماهااااااااااااااااااا
    چرا اینقد خشانت بخرج میدین!؟

    ببرم بچه مُ یه جایی قایم کنم از دست شما هااااااااااااااا >_<
    :))) خسده نباشی
    ولی جدی حرفشو گوش نبده آخرش خودش کوتا میاد والا چ معنی میده اون واسه تو ارد بده هااااان؟ خیلی پرروگری کرد ب رهنمود ساره گلی گوش بده :دی
    پاسخ:
    دلت میاد اینخده خشن باشی ؟! >_<
    من چیکا کنم میخواستی نگی سارا کوشمولوی درونم نیـــــــــــدونی بشه دومس دارم من حتمندی باید یا لپشوووووووووو بکشم یااااااااااام همون لپشو گاژ گاژی بنمویم ترجیحم ب دومیه هردو مورد ک دیگ عالیه :دی

    پاش برسه خودم از همه بی اعصاب ترما گفته باشم تو این ی مورد با مو کل ننداز یا خدا :دی
    پاسخ:
    شما هم نیدونی بنده خودم بیشتر تر عاشخ نی نیَ م در نتیجه نبگذارم دستت بهش بخوره
    فقط در حد یه بوس خرگوشی کوشمولو :)))
    ای جاااااااااااان چقده هبس کردم سارا کوشمولو رو گاژ گاژیش بنمویم :دی
    حالا چی میگ؟ میخوای مُیُم بیام باهم دعفاش کنیم؟
    پاسخ:
    نوچ نوچ نوچ...
    دستت بهش بخوره هر چی دیدی از چشِ خودت دیدی >_<

    اصابم ندارم :))
    بزن لهش کن!!!!! :/
    پاسخ:
    @_@
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">