مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

پروسۀ طاقت فرسایِ کار های فارغ التحصیلی تا حدودی انجام شد و الان رفته روی بخش اداری که دیگه از دست من خارج عصط!


و من تویِ این چند روز خاطرات خیلی خوبی رو برای خودم جمع کردم!

چونکه یک دوست جانِ خیلی عزیزِ دلم اونجا پیشم بود و دیدنش من رو حسابی غافلگیر، هیجان زده و خوشحال کرد!

اونم کسی نبود جز نگین جانِ دلم!


اینقدر که این دختر ماهِ!

باید ببینیدش!

اصن یه وضی!!!!!


خیلی خیلی مهربون و من پیشش حسابی بهم خوش گذشت... اینقدر زیاد که توی دو سال مدتِ دانشجوییم بهم خوش نگذشته بود!

هم اتاقی های خوبی داشت و همگی با هم باعث شدن بهم خیلی خوش بگذره ولی گزینه اصلی نگین جانِ دلم بود...


بعد از انجام کارها و بدون فرصتِ کامل برای خداحافطی (:() راهی ِ سفر بعدی شدم....


یعنی مشهد الرضا... یعنی اشتیاق دیدار آبجی بزرگه...



همیشه اولین ها به یاد میمونن...

اولین لحظه ای که توی محوطه دانشکده نگین رو دیدم

اولین لحظه ای که توی خروجی راه آهن هانیه رو دیدم...

و اولین زیارت تنهایی ...


جای همگی دوستان سبز..


+حرف خیلی دارم ولی بماند برای بعد:))



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۴)

هاااااااااااااااااااانی رو بببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
التماس دعااااااااااااااا
پاسخ:
چشششششششششششششششششم...

ایشالله حاجت روااااااااا
ووووووووی بچه هاااااااااا با این تعریفی ک سید کرد منم دلم خواسد ببینمتون خووووووو بیاید قم دیگ کباب شدنم مزه میده ها :دی

@هانیه سادات
هانی هانی اینبار نوبت تو ک از طرف ما سیدو ببوسی سفت بچلونش بچم جیغش درآد :دی
پاسخ:
تو چرا راه نمیفتی بری پیششون هووووووووووووووووم!؟

نوچ نوچ نوچ بین خودمون بمونه اصن ماچم نکرده شکست عخشی خوردیدم>_<
ووووی
حالا خوبه ملت که دیدیش رو اصن نگفتی بره عقده ای و موعتاد شه؟؟
خخخخخ
پاسخ:
ووووووووووووی تو رو که اصن نگوووووووووووووو با اون لپّااااااااااااااای نداشدت...

دیگه همه چیزُ نمیشه گف...^__^
  • گمـــــــشده :)
  • سفرت به خیر سید جان..به سلامتی ان شاالله...
    نگین خیلییییییییییییییییییییی ماههه به خدا..اصلا از فاصله 700 کیلومتری به آدم انرزی مضاعف می ده چه برسه به اینکه کنارش هم باشی...دیگه نور علی نوره..:))
    سلام مارو به سید هانیه می رسامدی جانم...کیف می ده آدم خواهر بزرگتر داشته باشه خداییش....^____^
    زیارتت قبول آجی..
    پاسخ:
    موتوشکرم عزیزم...اصن نگین 3دی ش یه چیززززز دیگه س...وحشتناک عالیه:)))

    چشم میرسانم عزیزم الان پیشمه نفسه آجی کوچیییییکه😘😘😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">