مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چه کیفی داشت دیدن این نشونه‌ها برای یاد کردن دوستای گلم :)

فوتو بای می : یک عصر دلپذیر :)



فوتو بای می : روز 15 رجب، اری بهشت 94



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۶)

:)

پاسخ:
:)) :* :))
خاطرات خوش به آدم جون دوباره میده
پاسخ:
اتفاقات قشنگ هم همینطورن!
در اینجا جا داره فخرفروشی کنم  به دوستان و بگم اسم من دوبار اومدههههههههه (آیکون چش و ابرو بالا انداختن) :دی
پاسخ:
بعله تو آیه بالاتریشَ م هسد ^__^
:***********
پاسخ:
:*:*:*:*:*:*
:)))) ای جاااااان سید جونمون چقدم احساساتیه... خداییش داشتم معنی آیه ها رو میخوندم گفتم منظورش چیه یعنی؟ مدیونی اگ فک کنی با جوابت ب یسری دوزاریم افتاد ^___^
پاسخ:
اصن کشته مرده تونم با این حواسای جمعتوووووووووووون

  • گمـــــــشده :)
  • وووووووووووووووووویییییییییییییی سید.....چند باره دارم این پستو می بینم...
    نفهمیدم منظورتو..تازه الان گرفتم قصه چیه.
    الان من فدای اون دلت و دلخوشیات برم...:*
    پاسخ:
    ای جانم...من بتو افتخار میکنم :))

    خدا نکنه عسیسم...خب اسمت ُ دیدم ذوق کردم :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">