مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

زندگی بهم فهمونده که هر دنیا هر چقدرم بزرگ باشه بازم از دو حرف تشکیل شده "ه" و "ق"


چیزی بینِ


هق هقِ نالانِ گریه


و


قه قهِ مستانۀ خنده...


و لاغیر...



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

پس این چی؟؟ :| یکی از بچه هامون بود همش این شکلی بود کلا دقت میکرد بیشتر تا خنده و گریه:|

امیدوارم همیشه این جوری باشین:)) یا حداقل این جوری:) حالا بعضی اوقات این جوریم اشکال نداره:|
حالا دیگه در مواقع خیلی خیلی نادر هم این پیش میاد:( البته آدم برای این که دلش خالی شه گاهی اینم لازم میشه:(( عاقا اصن من برم با این آرزو کردنم:\

پاسخ:
به این فک نکرده بودم :)
ولی خب آدم میتونه این شکلی :) دقت کنه !

ایشالله تو هم همیشه :))))))))))))))) باشه ...
:*
یا علی
پاسخ:
ﻋﻠﯽ ﯾﺎﺭﺕ ﻋﺰﯾﺰﻣﻤﻤﻤﻢ
  • کبوتر بادبادک باز
  • خوشبختی اینه که یه چیزی باشی وسط اینا :)))
    پاسخ:
    خوشبختی اینه که وسط :) هایت :( نشوی ... 
    والا انقد که من بین این دوتا رفت و آمد دارم زمین انقد گردش داره ولی انصافن مزه تلخی هاش زیاده وسط خندتم دلت میخواد گریه کنی
    پاسخ:
    فک کنم امروز رفت و امدت کم شده خدا روشکر چون روز به سختی به این ساعت رسید :|

    شوخی بود...


    ایشالله همیشه روی :) فیکس شی:)
  • هازارد hazard
  • هازارد هستم:))))
    پاسخ:
    خوش اومدی :)
    سلام .مطلب خوبی بود.وبلاگ زیبایی دارین.
     لطلفا به ما هم سر بزنید.ممنونم
     
    پاسخ:
    سلام ممنونم.
    توفیق باشه حتمن.


    +دلم خوشِ کلی دوست دارم اینجا...هیچ کدومتون یه بار ازین تعریفا نکردین :))))))))))))
    بسی حکیمانه بود....
    پاسخ:
    بسییییییییییییییییییییییییی حکمتش کجاش بود!؟
    -____- بعله تجربه شده خیلی زیااااد:|
    پاسخ:
    به دخمل شیطون خودموووووووووووووووون....خوش اومدی!:)

    ایشالله همیشه تجربه هات :)) باشن :)
    دلیلش می دونی چیه
    تو اولین بار تو عمرت گریه کردی بعد پشت بندش خندیدی
    برا من بر عکس بوده
    الان هربار که تکرار میشه گریه می افته برا آخرین بار
    آخریها هم که فراموش نمیشن
    پاسخ:
    ممکنه :)
    فاصله این دو مثل مرگ و زندگیه

    همیشه موقع خندیدن می ترسم چون میدونم بزودی باید اشکم در بیاد رد خور هم نداره
    پاسخ:
    من برعکس تو عم...
    موقع گریه هام میدونم یه روزی بهشون میخندم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">