مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

ﭘﻠﮑﻢ ﺭا ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ

 ﻭ ﻣﯿﭽﻼﻧﻢ

ﻭ ﻣﯿﺘﮑﺎﻧﻢ

ﻭ ﭘﻬﻥ ﻣﯿﮑﻨﻢ

 ﺭﻭﯼ ﺑﻨﺪﺩﻟﺖ...

مراقب باش ﺩﻟﺖ ﻧﻠﺮﺯﺩ...

ﺍﺷﮏ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﺭﺍﯼ ﺷﺴﺘﻦ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ...


ﯾﺎﻋﻠﯽ

  • سارا سادات

نظرات (۸)

پست متفاوتی بود ...همه جوره میشد برداشت کرد

عاخا ی چی تکلیفو مشخص کن چشمای اون بدبخت اگ میفهمه و تو (نوعی) پهن کردی پلکا رو رو اون چ کاریه بش گیر میدی خو جوون مردم گناه داره همین کارا رو میکنین ک میرن معتاد میشن دیگ :))))

بعدم اصن تو چرا پلکارو اونجا پهن کردی؟ مگ بند رخته عایا؟ بعدتر اینک اگ گریه کنی ب یاد بنشمه خودم میام سیاه و کفودت میکنما

آخخخخخخخ دلم ب حال بی بی سوخید ک میاد و میگ استاد گند زدن پست عاطفیم نیدونه ک یکی از خودش بالاتر هست :دی
پاسخ:
اص بدجوووووووووووووووور با خط آخرت موافخم :)

نه اصن تو بوگو مگه پلکُ پهن میکنن رو بند رختی؟ مگه لباسه!؟

بره معتاد شه وختی نیس من پلکمُ رو بند دلش پهن کنم همون بره موتاد شه بهترتره:))

+خودم بیشتر گند زدم توش:)

اصن عادم می مونه چی بگه بس که فلسفی می نویسی


پاسخ:
شک دارم فلسفی باشه...
ینی تو هر ژانری بنویسم فلسفی نمیتونم :)
ان شالله اینقدر بخندی که گوله گوله اشک بریزی بعدش پلکتو جمع جور کنی پهن کنی رو بند دل من :))
پاسخ:
ان شالله همینطور تو عزیز دلممممممم:*
در حقم نامردی نکردن وگرنه من منتقد اول بودم:|
پاسخ:
:)))
  • گمـــــــشده :)
  • منم دوم.....
    :))
    پاسخ:
    عی باباااااااااااااااااااااااااااااااااا
    چرا بابا خعلی کارا بلدم اب میخورم غذا میخورم راه میرم سلامم میکنم تااااازههههههه
    وای خسده میشه ادم خو این همهه کاااار
    پاسخ:
    آفریییییییییییییین چقد سخت کوشی تو حتمن باید دکتر شی...
    هیشکی این کارایی که تو میکنی رو نمیتونه بکنه :)))
    سختت میشه بوخودا سارا شستنو چهن کردن یه چیزی ولی چولوندنش یه خوده سخته هاا
    ولی خبالت تخت خودم اصن میزنم دکو دنشو میارم پایین اگه مواظب نباشه:|:|
    پاسخ:
    منتقد اول سال نشدی احیانن!؟
    اووووووووووووووولیییییییینگاااااااااااااااااا
    پاسخ:
    نظر بذار بچه نظررررررررررررررررررررررررررررر
    بجز اولی چیز دیگه ای هم بلدی بنویسی؟!:)))))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">