مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

این سارایی که الان اینجا نشسته و مینویسه و با غم و شادی های زندگیشُ میگذرونه

نتیجه آرزوها و خواسته های ده سال گذشته ش هستش...

تمام رؤیاهایی که توی هجده سالگی برای ده سال آینده م ترسیم کرده بودم زندگی امروزمُ میسازن....


لحظه به لحظه غم و شادی هام...


شاید که نه حتمن با چیزی که توی هجده سالگی آرزوشو داشتم خیلی متفاوتم

حتمن متفاوتم که نگاه به گذشته حسرت به دلم میشونه

حسرت کارهایی که کردم و نکردم...فرصتهایی که سوزوندم و استفاده کردم...حرفهایی که زدم یا نزدم!


ولی این سارای الآن حاصل همۀ این حسرت ها  و راضی بودن هایِ از گذشته س!

و همین سارا میشه گذشته ای برای روزهای بعدم...

برای ده سال آیندم...

من برای ده سال آیندۀ زندگیم خیلی آرزوها دارم مثلِ همه!

ولی به نظرم مهمترین ش یک چیزِ!

آرزو دارم ده سال آینده عبارتِ "ای کاش" توی زندگیم جایی نداشته باشه...

هر چه هست تلاش برای بهترُ بهتر شدن باشه و نه سرزنشی برای روزهای از دست رفتم...


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۴)

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد
پاسخ:
+ و عجل فرجهم
چه آرزوی خوبی...
پاسخ:
برآورده بشه صلوات :)

+اللهم صل علی محمدٍ و آل محمد
  • صحبتِ جانانه
  • چه وبلاگ خوشگلی داری:)

    ان شاءالله واقعا10 سال دیگه هیچ ای کاشی نباشه توی زندگیت
    ولی خیلی همت می خواد
    همتشم خدا بهتون بده ان شاءالله
    پاسخ:
    خوش آمدین

    سپاس...چشمتون خوشکل میبینه!

    ایشالله که بده همتشو قدرتشو همه چیش از خودشه:)
    منم یه جایی تو 18 سالگیم جا موندم
    پاسخ:
    در بیا ازش...تو الان فقط آیندۀ 18 سالگیت نیسی...گذشتۀ 38 سالگیت هم هستی...

    هر چی تو این ده سال نداشتی تو ده سال آینده جبرانش کن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">