مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

فطریه امسال ِ من این قلب آشفته است...

بیش از سه کیلو دلتنگ ست...




فطر یعنی مرز بین خوبی و بدی...

یعنی مرز بین جهنم و بهشت...

یعنی مرز بین آتش و برداً سلاما...


خدایا اهلِ فطرمان کن...


+عیدتون خیلی خیلی مبارک...



یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۷)

تولدهههه عید شمااا مبارککککک
پاسخ:
عید تو هم مبارک المیییییییییییی...:*

کجایی تو!؟>_<
اینکه من الان میبینم تبریکم مث سودا گلی بوده با اینکه چند بار اینجا رو خونده بودم نشونه بیماری خاصیه عایا؟ ^_^
پاسخ:
اصنَ م مثه هم نیستن :)
در نتیجه سالمی کلن :*
عیدت مبارک سید جان
پاسخ:
ممنون عید تو هم مبارک عزیزم :)

عید مبارک سید جان :*


پاسخ:
عزیز دلم بی بی جونمممممممم...
عید خودت مبارک :)))


عیدی چی گرفدی؟
مبااااااارکا بانو جانم :) :*
پاسخ:
بر شمااااااااااام مبارک عزیز دلم...:):):*
  • فیروزه ای
  • الهی امین
    پست پایینم مخصوض تو بودا
    دیدی :)
    پاسخ:
    الهی آمین...


    میسی عزیزممممممممممممممم الان رفتم دیدم:)
    فدای تو :*
    سارا سادات عیدت مبارک
    پاسخ:
    نگیـــــــــــــــــــــنَ م...

    چه دلبری ای میکنه از من اون یادِ گارِ خاصِ ت :*:)

    عید تو هم مبارک...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">