مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


موهایِ طلاییِ مواجت را ببند،

 میترسم نسیم عاشق عطر موهایت شود و از گندم زار غافل...

گندم‌ها اگر نرقصند میمیرند...




+فوتو: بای می


یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۹)

شالیزاره؟
پاسخ:
گندمزاره!


+اسمِ جدید مبارک :))
^___^
سلام
پاسخ:
سلاااااااااااام بروی ماهت قربونت بشم منننننننننننننننننننننن!!!!

() توپرانتز دلِ منِ:(
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
"گندما تنها نباید برقصند"
'هانی جوجولو '
اخیش دلم لک زده بود برا رقصی نی نای نایی :)))) 
حسنا سودا ویول همه بیاین وسط یه قرکمرررررررررر افرین .خخخخخخ

پاسخ:
خخخخخ...
خدانکشدت هانی...
ینی شیطنتَ ت را عاشقم :)
بححح بححح
بحح بححححح
پاسخ:
المی جانممممممممم

می دونستم تهدیدم خریدار داره زودتر بحسابت میرسیدم

خسته شده بودم بسکه کلیک کرده بودم 

پاسخ:
اصن حس نکرده بودم اینهمه وقت گذشته...
اومدم یه چیزی بذارم که نظرتم همزمان دیدم...

ولی خب معلومه که نظر دوست گلم خریدار داره :))
لایک ب عنوان :*:*:*
پاسخ:
قابلی نداره :))
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنجارو یعنی درست دارم می بینم؟ یعنی اینجا آپ شده؟ یعنی بلافاصله بعد تهدید تو وب هانی عسلی بیای اینجارو اینطوری ببنی خیلیه...
 دلخوشی مام اینجاس دیگ خدا نمیخواد شفا بده چیکار داری :دی
پاسخ:
ای جونم...خودمم باورم نمیشد 17 روزِ ننوشتم...
ببخشید دیگه...حسِ نوشتن نداشتم...:(
کامنتم پرید فک کنم 
پاسخ:
کجا پرید!؟

به به سید جونی پست گذاشتن

جیجری میگفتی یه گاوی گوسپندی گوساله ای می کشتیم خوووو

+ عکسه  قشنگه خیلی

پاسخ:
بعله تهدیدم کردی ترسیدم :))

+ممنان...مال قبلِ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">