مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


در آن کرانه که دل با ستاره همزاد است
به من اجازه ی در اوج پر زدن داده است

در آن کرانه که همواره یک نفر آنجاست
که در پذیرش مهمان همیشه آماده است

در آن کرانه که خورشید پیش یک گنبد
بدون رنگ ز بازار حسن افتاده است

همیشه از تو سرودن چه سخت و شیرین است
شبیه تیشه زدن های سخت فرهاد است

سؤال می کند از خود هنوز آهویی
که بین دام و نگاهت کدام صیّاد است؟

دلم که دست خودم نیست این دل غمگین
همان دلی است که جامانده در گهرشاد است

بدون فنّ غزل بی کنایه می گویم
دلم برای تو تنگ است شعر من ساده است*



عیــــــــــــدتـــــــــــــــــــون مبــــــــــــارکــــــــــــــــ

ایشالله عیدی‌های بزرگ بزرگ بگیریـــــد...






+فوتو بای می: 1 اردیبهشت 1394


* حمید رضا برقعی



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۳)

slooooooooooom sadat jonmmmm eidet mobaraaaaak:*:*
پاسخ:
عید خودتم مباااااااااااااارک ساداااااااااااااااااااااااات ِ عزیزممممممممممممممم:*:*
عییییییییییییییییییییییید خودتم مبارک سید عزیز

الهی سفر بعدی سفر دونفرتون باشه (آیکون شیطنت و اینا)
پاسخ:
میام شیطنتتو از عرض فرو میکنم تو چشات ^__^

وروجک
سلام عزیز

چه عکسی...
زیارت قبول، عیدت مبارک....
:*

پاسخ:
سلااااااااام عزیز دلمممم...
میسی میسی...خود گل کاریایِ حرم خوشمل بودن :))

قبول الله...خیلی دعاتون کردم :*
میسی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">