مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

بعضی آدما فقط باید تو زندگیت باشن...

باید داشته باشی شون و به کسیَ م نگی که داری شون ُ حتا فخرِ شونُ نفروشی...


قایم شون کنی گوشۀ دلتُ فقط خودت بدونی چه حسی نسبت بهِ شون داری...


حتا تر گاهی وقتا نباید به خودشونَ م بگی که چقد دوسشون داری یا چقد برات مهمَ ن!


باید دو دوستی خوبی های نابِ شون رو بچسبی ُ به هیشکی اجازه ندی ازت بگیرن شون... حتا به خودت!


این آدمایِ سفید رو باید مثه خوشمزه ترین شکلاتای دنیا که از ترس تموم شدن شون کم کم میخوریم شون، کم کم به خوردِ روحت بدی شون که یه وقت تموم نشن :)


بعضی آدمایِ عزیز دلم...

دوستِ تون دارم و می‌دونم که نمی‌دونین چقد... و خب راضیَ م از ندونستن‌تون...:)


هیچ وقت تموم نشین خب؟!



+دارم سعی می کنم برگردم به نوشتن...

این نوشته ها اصن شبیه سبک من نیستن هر چند :)


+اسفندمون مبارک


یاعلی





  • سارا سادات

نظرات (۸)

سلام:)
پاسخ:
سلاااام:)
نوج نوج نوج اصندشم دلت نمیاد منو بزنی جیییییغ مشت لگدددد جییییییییغ
پاسخ:
سرو صدا نکن. دلم میاد خوبشم میاد

سلاااام
ای جوووونم آجوووییییم
خوبه که نوشتنو شروع کردی :-*
پاسخ:
سلام برو ماهت. بیا ببینم من یه دل سیر تورو بزنم دلم خنک شهههههههههههه
معلومه کجایی اصن؟!

تو حرف نزن برو وبتو درس کن :)))
اسفندتون مبارک 
پاسخ:
اسفندمون؟!
مگه داریم!؟

سلام
عیب نداره نگو، منم برو خودم نمیارم منو میگی :-P خودشیفته هم نبیدم...

+خدا برات زیادشون کنه :)
++اسفندتم مبارک، میدونی دقیقا یه هفته از ابجی کوچیکه ی من کوچیکتری؟! :-*
پاسخ:
سلام بروی ماهتون

معلومه که نمیگم... :))

+تنک یو وری بووووووووس ... ایشالله شمام یه چنتا درس حسابی شونو داشته باشین :)

++میسییییییییییی... آبجی کوچیکتونو عاشقم من :) بلخره تصویب شد متولد کیِ؟!
قول میدم هیششش وخت تموم نشم باشه؟^___^
خووودتی بچه پولوووووووو .خخخ
*تو بنویس از رودست من کپی کن:))))
برا تو هم مباللللللک
پاسخ:
عمرن بتونین از زیر زبونم بکشین کیان ^__^

تو آبجی بزرگه خودمییییییی

*ای جون سرِ این ننوشتن چه خونی به دلِ تو کردم >_<

  • زیـ^ـــ^گما !!
  • چه بسا تغییر..شاید خوب باشه :-)

    پاسخ:
    تا چی تغییر کنه :)
    از برگشتن ِ شما به نوشتن استقبال می کنیم ^ـ^ 
    پاسخ:
    ما هم از حضور شما در وبمون استقبال میکنیم... خوش اومدی:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">