مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

تمام دیشب به این فکر می‌کردم که اگه سال چهلم قمری بودم شبِ نوزدهم...

چیکار می‌کردم که آقام نره مسجد..

. به این فک می‌کردم که خواستهٔ دلِ من مهمتر بود که بخوام پیش خودم نگهشون دارم، 

یا درونِ آشوبِ از دلتنگیِ مولام؟؟؟

اصن چرا باید جلویِ دیدارشون با عشق‌شون رو بگیرم...

وقتی قرار بوده هیشکی حرفشونو نفهمه، وقتی قرار بود مظلوم ِ ابا المظلومِ عالم باشن...

 چرا نمی‌فهمم وقتی مولام، با شوق به سمت مسجد پرواز میکردن، 

وقتی قاتلِ خواب آلوده‌شون رو بیدار می‌کنن

ینی چی...!!!!

چرا نمی‌خوام بفهمم دنیایِ پر از فریب و دروغِ ما آدم‌ها برا مولام تنگ بود...
نفسشون می‌گرفت...
وگرنه مگه می‌شه دلشون بخواد از حسنین‌شون دل بکنن؟؟
مگه میشه دلشون هم کلامی با یادگارهای زهراشون رو نخواد؟؟؟
چه کردن و چه کردیم که آقامون، مولامون، دنیا با این همه عظمت‌ش تنگ‌شون آمد...

دیشب... آقا کدومامون رو برا نماز صبح بیدار کردن و ما در عوض شمشیر دست گرفتیم و ...؟؟؟
ایوای ِ من...

نکن ای صبح طلوع
نکن طلوع که زینب کمی بیشتر پدر داشته باشه...

+شب قدرتون آباد
++دعا یادتون نره

*شعر:سیدصادق رمضانیان
یاعلی




  • سارا سادات

نظرات (۳)

  • پاک باخته
  • وای سارایی
    چقدر دلم هوای نجف حضرت بابا جانم رو کرد...
    پاسخ:
    من نیز هممممم:))))
    سارا جان خیلی التماس دعا دارم ازت.
    به مامانتم التماس دعای ویژه منو برسون.
    دوستت دارم مماخو:)
    پاسخ:
    حاجت رواباشی گلمممممم... چشم حتمنی.
    من بیشترتر:*:*
  • سید محمد رضی زاده
  • الا ما رحم ربی...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    حاجت روا
    محتاجم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">