مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

یه مدتیه که یه حسی بدجوری داره قلقلکم میده برگردم به وبلاگ نویسی...

.البته بیشتر دلم یه جایی میخواد که مجبور نباشم سانسور کنم<_>

بلایی که تو وبلاگ قبلی و این یکی و‌ حتا اینستا دامنگیرِ نوشته‌هام شد...
تقریبن هیچکدوم از پستای دلنوشته‌م نبودن که یکی دوخط نسبت به متن اصلی کمتر نشده باشن...
اونایی که منو بیشتر می‌شناسن می‌دونن در عین برون گرایی، درون گرام و خیلی عادت ندارم اوت ته مه های دلم رو به سادگی بروز بدم...
نه اینکه بلد نباشم.اتفاقا زیادی بلدم...
ولی خب متاسفانه کنجکاوی‌های زندگی حقیقی به شکل وسیعتر و بی‌قیدترش وارد فضای مجازی‌هم شده:(

شاید یک وبلاگ ناشناس و بی‌پروا و بدون سانسور نوشتن
شاید هم با همون روال گذشته و همینجا...
کسی چه میدونه...

+از آرزوها..

یاعلی





  • سارا سادات

نظرات (۵)

وا؟ نه! من مدت هاست دارم می نویسم!!! :))
پاسخ:
رااااستی؟؟؟؟
ایکون شرمندگی
من کلن از دنیای وب خیلی فاصله گرفتم...:|
چ نسبت غریبانه ای...نمیدونم شایدم نزدیک 
+):)
دیگه آدم تو وبلاگ خودشم راحت نیست گاهی
پاسخ:
نزدیییییکِ دوووور

اوهوم...نیست:/
از روزی که یجورایی خدافظی کردی بیشدرتر رفتی تو خودت.
طوری که نگران حالت میشدم و همش با خودم زمزمه میکردم حرف دلشو کجا میگه به کی میگه!
باز ترسم بیشتر میشد وقتی باورم بود که جز دلت محرمی نیست.
کم تودار نیسدی عسیسم! منو پیرررر کلدی^_^

پاسخ:
به هیشکی‌ نمی‌گفتم ^__^
هستم...تو استثنا بودی
الان بیشتر:(
خب در این که آدم بعد یه مدت خیلی از حرفاش رو نمی تونه بنویسه اساسی موافقم... دنیای مجازی به شدت کوچیک هست و آشناها به راحتی آدم رو پیدا می کنن. ولی می تونی با غیر فعال کردن گزینه پیدا شدنت با سرچ جلو پیدا شدن افرادی که سرچت می کنن رو بگیری. اینجوری احتمال این که آشناها با گشتن پیدات کنن کمتر می شه. 
پاسخ:
نه من نگران‌اشناها نیستم...
اون‌گزینه‌هام غیرفعاله :دییییی

توچکارکردی باوبت؟؟ هنوزترکیده‌س؟؟
:)
پاسخ:
لبخند نارنجی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">