مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چقدرررر دلم می‌خواست هنوزم مثه قدیما هر چیزی که اطرافم اتفاق میفتاد برام یه سوژهٔ دل_نویسی می‌شد‌

بعدش تندی خودمُ می‌رسوندم به وبلاگمُ با همون سبک خاصِ خودم می‌نوشتمش و هی زود به زود سر می‌زدم که کی چی نوشته و کی چه نظری گذاشته و ...‌

چقدرررر اون روزا دور شدن...‌

وقتایی که به نت دسترسی نداشتم نُت گوشی‌م پر می‌شد از‌ دل‌نوشته‌هایی که در اسرع وقت بنویسم‌شون تو وبم...‌

چقدر اون روزا خوب بودن...‌

با خالی‌ترین ذهنی که ممکنه صفحه پست جدید رو باز کردم، فقط چون دلم برا گذشته‌ها تنگ شده بود...‌

یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۸)

حرف دلم بود سارا
حرف دل
یاد جمع مون بخیر
یاد ساره و سودا
شاپرک
مریم گلی و...
پاسخ:
یه ویروس فراگیر که همه‌مون رو درگیر کرد...
چه عججججببب:-)
:-(
پاسخ:
قلب قلب قلب قلب قلب
هعععی خاله ها دیگه وقت ندارن!
اینستاگرامو و کانال تلگرام و این حرفا
(دوباره زبون درازی و  د بدو فرار  خخخ)
پاسخ:
نه بابا کانالو ک خودت میبینی...
اینستا هم همچینا فعال نیسم-__-
لوس لوسی وبت فالو شده اس(ایکون زبون درازی)
اما میگم بیام یه سری بزنم ببینم بخت برگشته ای کامنت گذاشده که شوووما تاکید می کنم شوووووووووووووما جواب داده باشین ؟ بعللللللله
(بازم ایکون زبون درازی خخخخخخ چه حالی میده)
پاسخ:
ای جانم...شما جیجر مایی...‌
چه کنم چیزی‌برا نوشتن ندارم خب‌
ای وروجک شیطوووون
):)
پاسخ:
:*:*
سلام چه عجب🙊
خیلی وقتا فکر میکنیم نوشته ها یا اون چیزی میخایم بنویسیم چه فایده ای داره!
درحالت بدترش اینه که فکر میکنیم با نوشته هایی که بدرد طرف مقابل نمیخوره فقط وقتشو گرفتیم و نهایت حق الناسه!
اما اگر باور کنیم که چقدر صفحه بلاگمون رو باز کردن تا ببینن پست که نذاشتیم حداقل کامنت جدیدی رو جواب دادیم یا نه! زودتر از قبل پست می ذاشتیم.
اینم نطق بنده برا بعضی خاله هاااااااا بعلهههههه😉

پاسخ:
سلام بروی ماااهتتتت عزیزم‌
مگه من کامنت جواب نداده دارم؟؟؟😐 ‌
تازشم شما وب منو فالو کن هروخ آپ کنم میاددیگه چه کاریه هی سر بزنی‌...آیکون من بیگناهم حس نوشتنم نمیاد:)
  • . زیزیگلو
  • بح چه عجب... چشممون به بروز شدن وبتون روشن شد خانوووم!
    پاسخ:
    فدای شوما...همیشه چشم و دلتون روشن باشه عزیزممممم♥♥♥
    بازم بنویس :(((((
    پاسخ:
    تا یار که را خواهد^__^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">