مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

بسم رب السفر‌

سلام...‌

الان که دارم این مطلب رو می‌نویسم، توی یکی از جاده‌های مرکز ایران عزیزم، شب از نیمه گذشته و یک شب آروم بعد از بارون ِ شدید چندساعت پیش رو می‌گذرونیم...‌

من بیدارم و بی‌خوابم و دارم به تمام خاطرات چند روزِ زیبای گذشته فکر می‌کنم، دلم می‌خواد همه چیز تو ذهنم تثبیت شه و هیچوقت فراموششون نکنم، محبت‌ انسان‌هایی که روحشون اینقدر بزرگه که تو جغرافیای جهان نمی‌گنجه... ‌

دوستانی که بودنشون جهان رو چندین برابر رنگین‌تر و قابل زیست‌تر کرده...‌

خاطرات تمام شب‌گردی‌های جاده‌ها برام زنده شده، شب‌های مهتابی یا مطلقا تاریکی که من، تنهاترین انسان جهان می‌شدم و همیشه خاطراتی بودن که لبخند رو بشونن رو لبم، یا گاهی ...‌

من جاده‌گردی رو با همهٔ سختی‌هاش عاشقم، چون بهم فرصت هضم اتفاقات ‌پیش رو و گذشته رو میده...‌

حالا، فیس تو فیسِ جاده، هندزفری به گوش، دارم به شیرینی‌های چند روز رؤیایی گذشته فک میکنم...‌

روزهایی که یک آرزوی تیک خوردهٔ منن..‌

اصلا نمی‌دونم هنوز کسی اینجا رو می‌خونه یا نه، ولی من باید شروع کنم به نوشتن، و کجا بهتر از وبلاگ عزیزم...‌

بامداد هجده مهر ۱۳۹۷‌

‌میان ایران‌

یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۳)

من مطالبت رو میخونم. بیشتر بنویس
پاسخ:
ممنون

ای کاش آدرستونم میذاشتین
  • گمـــــــشده :)
  • خب یا علی
    شروع کن
    پاسخ:
    ان شالله:))
    من می خونمت هنوز D:
    خوش برگشتی جیگر... نوشتنت مستدام!
    پاسخ:
    سلام مضراب جان
    بح بح ببین کی اینجاس‌
    ممنونم عزیزم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">