مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

حال ما خوب است، اما تو باور نکن...‌

#آن_هجده_نفر‌

#سیل_شیراز



پنجم فروردین نود وهشت


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۳)

نمی دونستم شیرازی هستی وگرنه همون اول راه می اومدم پرس و جو از شما می کردم که منبع موثق حساب میشی خب.
قدیما یه رفیق شیرازی داشتم تو بلاگفا می نوشت یه بار هم شیراز قرار گذاشتم باهاش و دیدمش خیلی هم زحمت دادم بهش استاد دانشگاهه الان فکر کنم:D
پاسخ:
قربان شومو

ببخشیددددددددددددد من بلکل فراموش کردم دیگه به اینجا سربزنم

ایرادی نداره عزیزممممممممممم:*
چیزی که توی خبرهای این ور اون ور دیدم حدود 300 نفر مفقودی هست! 
نمی خوای بگی که چنین سیلی هیچی مفقودی نداشته؟؟؟
پاسخ:
مگه سونامیهههه؟؟ یه بلوار بوده که از قضا تهش هم نامتناهی نبوده، سروته بلوار مشخصه، تعداد ماشینا هم مشخصه، امتداد مسیر هم نه رودخونه بوده نه دریا نه اقیانوس، همهٔ ماشینها هم منتقل شدن به پارکینگ، اگه هم مفقودی‌ای بوده اونایی بوده که اطراف رودخونه درحال فیلمبرداری بودن هست، که همونم خیلی بعیده.
من خودم شیرازی‌م و ساکن شیرازم، میبینیم دیگه...
مطمین باش خیلی خیلی بیشتر از 18 نفر بوده... تعداد خودروهای مفقودی رو حساب کن هر کدوم یه راننده هم اگر داخلش بوده باشه تعداد فوتی ها خیلی خیلی بیشتر از این حرفاست...
پاسخ:
خودروی مفقودی کجا بوده؟ همه ماشینا جلو چشممون بودن😓

برا همین هجده نفر جیگرمون آتیش گرفته دیگه بیشتر بود که...😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">